Brand Manager
Përshkrim përmbledhës i punës:
Analizon, zhvillon, mirëmban e kujdeset për pozicionimin e produktit në treg si dhe është përgjegjës për strategjitë e rritjes.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Nxjerr produktet e reja në treg apo produktet ekzistuese në tregjet të reja dhe inicion trajnime për stafin e shitjeve;
- Përgjegjës për dizenjimin dhe vlerësimin e aktiviteteve të nevojshme për zhvillimin e imazhit të brandit;
- Planifikon, implementon dhe kontrollon programe për të rritur mundësinë e hyrjes në treg dhe përfitimit për një lloj të caktuar produkti/shërbimi;
- Kupton të gjitha aspektet operative përmes të cilave është i aftë të punojë në mënyrë efektive në grup si dhe në aspektet financiare dhe ligjore;
- Zhvillon strategjinë e cmimit të paketimit të produktit, duke analizuar konkurencën dhe të dhënat financiare në bashkëpunim me departamentin Komercial;
- Zhvillon planin e marketingut dhe seminare trajnuese për të bërë prezantimin e startegjisë së produktit dhe karakterit të tij;
- Inicion programet e integruara për marketingun që përfshijnë mbështetjen e komunitetit dhe organizatave të interesit të grupeve të vecanta.
Kualifikim Profesional:
Diplomë Universitare, Marketing ose Biznes
Ekperienca Profesionale:
2–3 vjet eksperiencë në këtë pozicion
Aftësi dhe Cilesi:
- Aftësi shumë të mira organizuese, komunikuese dhe ndërpersonale;
- I aftë të organizojë punën duke përmbushur afatet;
- Të jetë i zhdërvjellët dhe me iniciativë;
- Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese
- I gatshëm për të punuar në grup
- Njohuri të mira të gjuhës Angleze.
Të gjitha CV-tuaja mund t’i dërgoni në adresën hr@tring.tv