Qytetet ‘Smart’ dhe premtimi i Inovacionit në Shërbimet Publike

Kuriozitete

Ka qenë një kohë kur kambanat në sheshet e qytetit paralajmëronin qytetarët për një rrezik të pashmangshëm. Sot, këmbanat bien përsëri në formën e studimeve dhe raporteve mediatike me paralajmërime për problemet urbane që mundojnë qytetet moderne dhe i rezistojnë zgjidhjeve. Ndërkohë, një numër në rritje i njerëzve lëvizin në qytete për të ndjekur një cilësi më të lartë të jetës. Kjo është historia e qyteteve: Qytetarë me pritje të mëdha kundrejt qëndrueshmërisë së problemeve të mëdha të qytetit. Është një histori ende e shpalosur me “keqbërës” të shumtë: pabarazi sociale, bllokim trafiku, ndotje, krim, papunësi, mungesë strehimi të përballueshëm, infrastrukturë e plakur, mungesa e shërbimeve publike.

Protagonist në këtë histori është një novator i Smart City. Në qeverinë lokale, ky është dikush me titullin Shef i Sektorit Dixhital, Drejtues i Departamentit të Inovacionit ose Menaxher i Programit Smart City. Inovatori i Smart City është një optimist dhe zgjidhës krijues i problemeve me një vizion të transformimit të një qyteti. Një transformim me shërbime publike inovative që bëjnë diferencën.

Si zhvillohet kjo? Përgjigja varet nëse novatori i Smart City arrin në:

Krijimin e një ekosistemi Smart City

Në të gjithë botën, inovatorët e Smart City përpiqen të vendosin shërbime dhe zgjidhje që adresojnë problemet urgjente urbane dhe përmirësojnë cilësinë e jetës. Sidoqoftë, shumë qytete janë nën presione të kursimit dhe efikasitetit. Ata duhet të “bëjnë më shumë me më pak”. Inovatori i Smart City e di që jo të gjitha shërbimet e sektorit publik mund të zhvillohen plotësisht brenda qeverisë. Kjo është pjesa ku hyn në lojë një ekosistem Smart City. Marrja e vendimeve për inovacionin në qytete po ndryshon nga një model i ngurtë, i centralizuar në një qasje më të hapur, të përbashkët që përfshin partnerët e ekosistemit.

Krijimi i ekosistemit përfshin zhvillimin e partneriteteve me fillimet e teknologjisë së lartë, kompanitë e krijuara, universitetet dhe institutet kërkimore të cilat ofrojnë aftësi dhe njohuri të kërkuara në projektet e Smart City. Mund të përqendrohet në kultivimin e grupeve të teknologjisë lokale si një mjet për zhvillimin e zgjidhjeve të integruara urbane. Masa të tjera të ekosistemit përfshijnë paktet e bashkëpunimit me qytetarët dhe sipërmarrjet e të dhënave të hapura me sipërmarrësit.

Lehtësimin e inovacionit dhe bashkëpunimit urban

Zhvillimi i shërbimeve të Smart City kërkon lehtësimin e një procesi të inovacionit dhe bashkëpunimit i cili jep forca në zgjidhjen e problemeve urbane. Pikat e forta që u nevojiten qyteteve Smart janë:

  • Aftësi në vlerësimin e mundësive
  • Kuptimi i segmenteve të qytetarëve
  • Kapaciteti dhe Kultura e Inovacionit
  • Planifikimi smart dhe i zhdërvjellët i qytetit
  • Bashkëpunimi, Partneriteti dhe Ndarja e Aseteve

Drejtimin e Transformimit Dixhital

Një vizion i suksesit në inovacionin e shërbimeve të Smart City është në thelb një vizion i transformimit dixhital. Shumica e hulumtimeve tregojnë se të paktën 70 përqind e iniciativave të transformimit dixhital dështojnë. Sipas IDC, lundrimi në rrugën e rrezikshme nga rezistenca dixhitale në transformimin dixhital përfshin një gatishmëri për të “eksperimentuar me teknologji të reja, për të sfiduar normat e modelit të biznesit dhe për të bërë bast të guximshme kur të jetë koha e duhur”.

Një studim i BCG pretendon që entitetet qeveritare “duhet të drejtojnë transformimin si një biznes”. Projektuesit e shërbimeve në sektorin publik duhet të “rishikojnë udhëtimin dixhital të shërbimeve me përparësi të lartë end-to-end dhe të përpiqen të eliminojnë të gjitha format e detyrueshme të letrës, thirrjet telefonike dhe ndërveprimet jo-dixhitale”.

Dhënien e Përfitimeve të Cilësisë së Jetës

Ndarja dixhitale dhe ndryshimet në cilësinë e jetës ndikojnë në mënyrën se si njerëzit ndërveprojnë me qeverinë lokale. Në shumë situata, qytetarët me cilësi të ulët të jetës kanë nevojë për më shumë nga qeveria lokale dhe shërbimet publike sesa ata që gëzojnë cilësi të lartë të jetës.

Sipas një studimi të McKinsey, qytetet mund të arrijnë përmirësime të matshme të cilësisë së jetës përmes iniciativave të zgjuara të qyteteve në kujdesin shëndetësor, sigurinë, lëvizjen inteligjente, energjinë, menaxhimin e mbeturinave dhe shërbimet dixhitale të qytetarëve.

“Ndërsa njerëzit në të gjithë botën – nga rajonet më pak të zhvilluara deri te kombet më të përparuara – bëhen më të vetëdijshëm për teknologjinë, qytetarët kanë pritje të mëdha që sektori publik të lehtësojë një shoqëri dixhitale, ndërvepruese që shton vlerë.”

Por inovatori i Smart City është i vetëdijshëm se ndarja dixhitale vepron si një pengesë për aksesin e Smart City për disa anëtarë të shoqërisë. Pabarazia dixhitale do të thotë që një nëngrup i popullatës në internet nuk përfiton plotësisht nga shërbime të tilla si telelearning, e-health, telecommuting, e-government, e-banking dhe planifikimi i udhëtimit. Qeveritë lokale duhet të zhvillojnë zgjidhje smart të qytetit të cilat vazhdojnë të mbyllin hendekun dixhital dhe barazinë dixhitale dhe duke ofruar përfitime të cilësisë së jetës.