Si do të arrijë IOT do të revolucionarizojë përvojën e klientit?

Kuriozitete

Genesys,  Specialist i Zgjidhjeve për Përvojën e Klientit, ka lëshuar një raport duke eksploruar rolin që luan teknologjia e lidhur në bizneset në të gjithë rajonin e Paqësorit.

Raporti i Përvojës së Klientit të Mundësuar nga IoT, prodhuar në bashkëpunim me kompaninë e hulumtimit të tregut IT Frost & Sullivan, anketoi pothuajse 500 udhëheqës biznesi që punojnë në 11 vendet kryesore të Paqësorit.

Sipas raportit, përvoja e klientit e mundësuar nga IoT lejon konvergjencën e udhëtimit të një klienti nëpër mjedise fizike dhe dixhitale, duke u mundësuar organizatave që vazhdimisht të ofrojnë përvoja të personalizuara, parashikuese dhe produktive për klientët e tyre.

Shumë organizata tashmë po fillojnë me iniciativa të tilla strategjike, duke integruar shërbime për të sjellë nivele të reja lehtësie për përdoruesit dhe për të rritur përvojat me shërbimet mbështetëse të markave.

 

Interesi për IOT

Raporti synon të eksplorojë sesi kompanitë e shohin përvojën e klientit dhe si IoT (Internet of Things ) mund të përdoret si një katalizator për përmirësimin.

Nga ndërmarrjet e anketuara në raport, 83%  konfirmojnë se e kanë hasur IoT, por vetëm 1 në 5 tregon se e kanë kuptuar qartë konceptin.

Në përgjithësi, duket se ekziston një perceptim pozitiv i IoT dhe përfitimeve që mund t’u sjellë brandeve. Mbi  45% e të anketuarve janë të vetëdijshëm që IoT nuk përbëhet vetëm nga pajisje të lidhura dhe e kuptojnë që do të rritet me shpejtësi në të ardhmen e afërt.

Në këto vende, kompanitë shprehin interes të madh në miratimin e zgjidhjeve të përvojës së klientit në qendër të IoT, pavarësisht nga kostot e përfshira. Ata e shohin IoT si një investim të denjë për rritjen e ardhshme.

 

Një mundësi e madhe

Edhe pse IOT  është ende në fazat e hershme të evolucionit të tij, ai ka filluar të prekë jetën e konsumatorëve të përditshëm dhe raporti e bën të qartë se ekziston një mundësi e madhe për përvojën e përmirësuar të klientit.

Gati  50% e të anketuarve të sondazhit thonë se IOT është i rëndësishëm në përmirësimin e përvojës së klientit.

Pothuajse tre të katërtat (71 %) besojnë se IoT ofron shumë mundësi në përmirësimin e cilësisë dhe saktësisë së shërbimeve.

Ndërkohë, pothuajse aq (70 %) thonë se IoT mund të japë përfitimet e mëposhtme: rritjen e shpejtësisë së shërbimit; shërbim në çdo kohë dhe kudo; aftësinë për të parashikuar nevojat e klientit; dhe aftësinë për të arritur në mënyrë proaktive te klientët.

 

Mundësi të reja për klientët

Theresa Bui, nga departamenti i Cloud IOT në Cisco Jasper, tha se IOT po transformon mënyrën se si bizneset ndërveprojnë me klientët dhe po e shtrijnë përvojën e klientit përtej shitjes.

IOT po i detyron bizneset të rimendojnë sesi ndërveprojnë me botën përreth tyre, dhe në veçanti marrëdhëniet e tyre me klientët e tyre. Vlera thelbësore e IOT është aftësia për të transformuar kompanitë nga shitja e produkteve statike në ofrimin e shërbimeve dinamike gjatë gjithë jetës së këtyre produkteve.

Teknologjia e lidhur mund të përmirësojë përvojën e klientit në një numër industrish, duke përfshirë bankën.  SunTec, për shembull, po ndihmon bankat kryesore si HSBC të përditësojnë sistemet e tyre për t’u dixhitalizuar.

Nanda Kumar, CEO i SunTec, tha: “’ Fuqia e IoT mund të shfrytëzohet për sukses, nëse bankat vlerësojnë se si ajo përshtatet në infrastrukturën e tyre aktuale të teknologjisë.”