Pyetje – përgjigje – Internet
Kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044800 000 ose dërgoni e-mail në suport@tring.al për të marrë të dhënat përkatëse.
Kompania Tring garanton qëndrueshmëri të rrjetit të saj dhe të aksesit të internetit. Si pasojë e faktorëve të jashtëm shpejtësia e internetit ka luhatje. Nëse shpejtësia e internetit ngadalësohet duhet të bëni kontrollet e mëposhtme:
-
- Instalimin:Router-i ose Switch-i ku lidhen një numër i konsiderueshëm kompjuterash shkakton ngadalësim shpejtësie. Arsyet janë:
-
-
- Router-i ose Switch-i, duhet të verifikohen nëse kapaciteti i tyre është i mjaftueshëm dhe nëse konfigurimi i firewall-it nuk e bllokon lidhjen.
- Duhet të verifikohet nëse router-i wireless është mjaftueshëm i sigurtë. Nëse jo, lidhja juaj përdoret nga dikush tjetër pa autorizimin tuaj. Efekti i përdorimit të wireless-it është dhe interferencë e cila ngadalëson shpejtësinë.
- Kompjuterin tuajKompjuteri ndikon në aksesin e internetit. Prezenca e viruseve, konfigurimi jo i saktë i Firewall-it dhe procedurave të tjera ulin shpejtësinë e internetit.
-
-
- Mënyrën e përdorimitFaqet Web: Aksesimi i faqeve me trafik të madh mund të ngadalësojë ose të bllokojë aksesin e internetit. Software-i i ndarjes së skedarëve: Aplikacionet si Bittorrent, Kazaa ose LimeWire përdorin një kapacitet të lartë transferimi, si pasojë ulin shpejtësinë e aksesit.
Shënim: Ju mund të verifikoni shpejtësinë e lidhjes suaj të Internetit duke ekzekutuar speed test (testin e shpejtësisë).
Problemi varet nga lloji i mesazhit. Mund të lidhet me:Konfigurim jo korrekt i software-it të email-it.
Viruset ose Spyware
Antivirus, antispyware ose firewall.
Software i Email-it ose Sistemi Operativ
Për konfigurimin e software-it të e-mail-it duhet të verifikoni pikat e mëposhtme:Username dhe password
Emri i serverit hyrës
Emri i serverit dalës
Për problemet që lidhen me viruset ose spyware duhet të verifikohet përmbajtja e kompjuterit juaj.Për problemet që lidhen me software-in e e-mail-it ose me vete sistemin operativ kontaktoni me IT-në e kompjuterit juaj.Për më tepër informacion për adresën tuaj të e-mail-it kontaktoni në Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044800 000 ose në suport@tring.al suport@tring.al
- Nëse përdorni një lidhje me kabull të thjeshtë (Ethernet) ju duhet të rikrijoni edhe një herë lidhjen broadband (PPPoE).
- Nëse përdorni modem ADSL nuk është nevoja të bëni rikonfigurim të modemit, por sigurohuni që IP-të dhe DNS-të në kartën e rrjetit të jenë automatike. Mjafton të vendosni fishat në portat e duhura dhe do të keni shërbim.
Nëse problemi vazhdon, kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044800 000.
Ka dy mënyra për të aksesuar e-mail-in tuaj kur ju jeni në lëvizje:
- nga Tring Website – Ju mund të shkoni në www.tring.al dhe të shkoni në seksionin Tring webmail me adresën tuaj të parapërcaktuar.
- duke konfiguruar Software të e-mail-it tuaj.
- Nëse keni Router ADSL, që është pronë e Tring, instalimi dhe konfigurimi i tij bëhet me asistencë të teknikëve tanë në terren ose në kutinë që mban router-in ju do të gjeni një manual dhe CD që mban të gjithë manualet. Gjithashtu në websitin www.tring.al do të gjeni manualin për konfigurim dhe instalim të routerit TRING wireless.
- Nëse përdorni Router tjetër, referohuni manualit. Në rast se keni sërish probleme kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit në 044800 000 ose në e-mail suport@tring.al.
Tring ofron shërbimin E-mail me domain @tring.al. Në faqen www.tring.al mund të gjeni
Nëse keni probleme kontaktoni me Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit 044 800 000 ose me E-mail në
Sigurohuni që nuk jeni debitor për shërbimin e internetit. Në rast të kundërt ndiqni hapat e mëposhtëm:
Lidhja juaj me internetin nuk mund të funksionojë për disa arsye:
- Kontrolloni fillimisht kompjuterin tuaj kështu i bëni restart atij për disa sekonda.
- Bëjini restart modemit tuaj
Si ti bëni restart modemit:
- Nëse keni modem/router ADSL mjafton të hiqni ushqyesin për disa sekonda dhe ta rivendosni sërish. Nëse keni një modem multifunksional mjafton të shtypni butonin “on/off ” në anën e mbrapme të pajisjes.
- Kontrolloni butonin e ndezjes së modemit nëse është “on” dhe i stabilizuar.
- Kontrolloni lidhjet hardwire (fishat) nëse janë vendosur në portat e duhura.
- Verifiko nëse Network Interface Card (NIC – karta e rrjetit te komputeri) funksionon në rregull.
- Kontrolloni sigurinë në software-in (firewall, antivirus). Këto të fundit shkaktojnë humbjen e internetit nëse nuk janë konfiguruar siç duhet.
Shënim: Ju duhet të ristartoni modemin sa herë që shtoni një pajisje tjetër shtesë. Nëse keni probleme kontaktoni Shërbimin e Kujdesit ndaj Klientit 044 800 000 ose dërgoni e-mail në suport@tring.al